Oglinda din Vitrina

Image

Imi place enorm de mult traditia de la arabi si anume ca ei sunt aranjati pentru cei de acasa , pentru cei dragi si cunoscuti, nu pentru straini si ma gandesc ce ar fi daca am aplica si noi asta.Nu zic sa nu te aranjezi cand iesi din casa, dar sa depui acelasi efort si cand esti IN casa, sau dupa o zi incarcata de munca sa te faci frumos/frumoasa si pentru cel/cea care te asteapta acasa. Mi se pare ca stiu ei ceva, ce noi nu stim.Vad in jurul meu oameni care stau ore in sir sa se aranjeze sa iasa in oras, se imbraca in haine deloc comode si care isi depasesc scopul si ma intreb oare fac asta macar pentru ei?De trebuie sa iesi in oras sa te simti si sa te faci frumoasa, de ce nu faci asta in fiecare zi, de ce nu faci asta cand ajungi acasa, in loc sa te culci cu machiajul de cu o seara inainte si sa arati ingrozitor a 2-a zi. De ce ne cumparam haine extrem de frumoase si care le dorim enorm de mult si le purtam din joi in pasti, numai cand “iesim” undeva. Stiu ca eram copii si fratele meu purta in casa hainele noi si eu il certam si ii ziceam ca le strica si el mi-a raspuns: “Ce rost are sa le cumpar daca nu pot sa ma bucur cand vreau eu de ele?” Si dupa ani de zile imi dau seama ca are si avea dreptate. Si asa fac si eu, ma dau cu parfum chiar daca stau acasa singura, chiar si inainte de culcare, chiar daca suntem numai noi doi.Si cand suntem in doi prefer sa arat extrem de bine si asta nu inseamna tone de blush sau gene false, inseamna prospetime si parfum de primavara. Inseamna ca atunci cand ma iei in brate sa simti ca iei o gura de aer aromata si sincera. Si starea asta exterioara trebuie sa corespunda si pe interior si cred ca daca si dupa ani de relatie amoroasa continuam sa ne purtam ca la inceput, sa nu consideram ca o data ce am cucerit , al nostru ramane si nu mai are rost, si realizezi ca relatia e ca o floare: daca o rupi ea devine a ta, se imbata cu mireasma dulce si mereu intensa dar ea apoi se usuca si moare,dar daca iei o floare in ghiveci poti sa ai parte de aroma de dragoste in fiecare zi, la nesfarsit cu conditia sa ii dai dragoste si apa, sa ii stergi petalele de lacrimi si sa nu lasi praful sa se astearna pe frunzele ei. Praful e rutina, e tot de ce nu ne mai pasa si apoi incet incet ne apasa, praf sunt apoi sentimentele devenite frustrari si apoi simti ca te sufoci si nu stii de ce.

      Imi place sa ma imbrac in privirea lui, in tacerea plina de parfum de primavara si in atingerile mainii noastre atunci cand  ne plimbam. Imi place sa respir cuvintele celor dragi si sa impartim minutele in secunde. Imi place sa ma imbrac pe mine pentru mine, imi place sa ma aranjez pentru mine si pentru imaginatia mea.

Image     Cumva imi place ideea de poze pe internet,mi se pare ca asa, te uiti la poze la care in mod normal nu te-ai mai uita, iti aduci aminte de momente dragi si zambesti, vezi ce fac persoane cu care nu te-ai mai vazut de un car de vreme, impartasesti sentimente.Dar mi se pare hilar sa vrei sa pari mai fericit decat esti, sau poate unii chiar fac asta sa se convinga pe ei. Fericirea nu vine pe un site de socializare ci in sufletul tau si indiferent cate poze pui cu tot ce vezi tu in jurul tau, singuratatea din suflet nu se sterge, ci doar se regizeaza comedia pentru a nu vedea tragedia. Cred ca e mai curajos sa fii asa cum esti si sa nu iti pese daca esti sau nu judecat de alegerile tale si poate daca esti judecat, nu te aflii pe lista pe care trebuie. Cred ca multi uita cine sunt si vor sa ne arate ce vor sa fie si uita ca poate seara, cand se sting luminile si esti numai tu pe scena, nu vin vise ci numai intuneric.Poate daca am avea grija de noi cand nu se uita nimeni am fi mai impliniti.

Image

     Pentru persoanele din viata mea pentru care fiecare clipa e un vis in lumina reflectoarelor si care ma invata sa simt melodia din vene:)

Image

One thought on “Oglinda din Vitrina

  1. In lumea araba n-au de ales, daca nu se fac frumoase, barbatul isi ia o a doua sotie 😛

Leave a Reply

